Friday, April 4, 2008

Knust på havet


Sitter på båten tilbake til deilige Bergen der det selvfølgelig regner. Har vært i Stavanger på onsdag og showet på Cementen sammen med blant annet en morokar som heter Harald Ellingsen. Veldig bra. Driver med humor på siden men er en naturlig morsom fyr. Det er gøy å se folk som er flinke til å da folk til å le. Og her må jeg også nevne Christer Torjussen som har vært helt killer både på Cementen og så Sandnes Brygge der vi gjorde en jobb i går. Et av de beste stedene i Norge med et veldig bra publikum. Også må jeg også takke Terje Sporsem som kom innom Cementen og gjorde syv min. Kudos til alle komikere som stikker innom klubbkvelder og tar en liten spot. Skal bli deilig å komme hjem for i går var jeg tidlig oppe og reiste til Askøy og gjorde en jobb med Grim foran du lydhørt publikum. En veldig fin opplevelse. Nå skal jeg spille poker og tape pengene jeg har tjent.

No comments: